miercuri, 29 septembrie 2010

Te cautam ieri...

Am Bucurestiul pe talpile-mi goale...

Te-am cautat ore-ntregi printre straini...

Ma intrebam pe unde ti-a ramas zambetul, unde mi-am uitat cerul senin...?

Am batut in lung si-n lat Centrul Vechi si am intrebat fiecare cafegiu daca ti-a zarit privirea verde...
Toti ridicau din umeri sau din sprancenele prafuite de parc-as fi umblat dupa o naluca...

Nu esti fantasma si totusi ma-ntreb...
De ce oare-si pierd oamenii visele?
Unde se duc iluziile topite-n tutun proaspat la rasarit?
De ce nu te gasesc?

5 minute si se face 2...

Zac, pe-o bordura scaldata-n umbre si a trecut mai bine de juma' de zi de cand iti caut urmele-n asfalt...

Nu mi-am potolit setea de tine, sunt in sevraj dupa mirosul tau si tremura carnea pe mine numai la gandul ca te-as putea atinge...

Dar unde esti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu